woensdag 22 juni 2011

Do I ♥ NY?



Do I ♥ NY? Yes I do!! Daarom ook deze nailart:

 


Lees verder voor de uitleg ♥



Natuurlijk begin je met een wit oppervlak;






Met een zwarte tip painter heb ik er de letters I, N en Y opgeschreven;








Daarna natuurlijk het hartje.. Een beetje lastig voor the beginners maar het lukt vast wel! Anders plak je er een nailart stickertje op. Ik heb het los uit m'n hand gelakt ook niet moeilijk hoor, maar als je het netter wil kun je ook bijvoorbeeld een image plait gebruiken. Geen idee waar ik het over heb? Bekijk deze foto;




















Een stempel setje, ik heb er meerdere. Maar de dierenprintjes (rechts) vind ik het leukst. Ze zijn van Essence en kosten volgens mij €1,50 per stuk. Ik weet niet zeker of ze er ook in hartjes zijn...
Hopelijk vonden jullie deze nail art leuk!

Do you ♥ NY?

Love,
Mariska

Geen opmerkingen:

Een reactie posten