zaterdag 18 juni 2011

Hello world!



Ken je dat? Je hebt een bericht getypt en dan is ie in een keer weg!
Echt @!#$... Nouwja, dan begin ik wel weer opnieuw :P


Zoals de titel al zegt, hello blogbezoekers!

Mijn eerste post op Lovelynails! Dit is mijn tweede blog, mijn eerste; Mariskabeauty heb ik aardig verwaarloosd, door school en omdat ik gewoon geen tijd had. Maar ik hoop dat jullie deze nieuwe start waarderen (of niet :P).
Op deze blog probeer ik minsten één keer per week te posten. Die posts gaan waarschijnlijk over nailart, nagellak reviews en school.
Okey, genoeg verteld.
Als jullie meer willen weten kun je natuurlijk altijd mailen naar; lovelynailss@hotmail.com.
De eerste nailart die ik jullie wil laten zien, is een soort ober zonder hoofd x']. Lees verder voor de uitleg. Dit is 'm;

 







 











Dit is hem, een korte en makkelijke nailart. Zorg dat je een goeie basecoat gebruikt. Als je klaar bent met je nagels lakken en de lak bijna droog is dan lak je er met een top coat overheen.
Op deze nepnagel het ik de base- en top coat overgeslagen. Maar als je de basecoat op je eigen nagels overslaat kun je rode nagels krijgen! Dus vergeet deze stap nooit.

Hier is de uitleg;













Breng als eerste een witte laag nagellak aan. Zorg dat hij goed dekt.

















Daarna maak je het jasje met een zwart nailartpen twee halve cirkels.
Vervolgens vul je ze in, dit kun je gewoon doen met het kwastje van zwarte nagellak.
Tip: Het is ook leuk om het jasje met een felle kleur te maken. 
























Uiteindelijk kun je er met nagellak een strikje op maken, of je gebruikt een nailart sticker en dan laat je het steentje weg.

 


Gebruikte spullentjes:
Base coat; Action Max Nails Long lasting
Witte nagellak; Manhattan Quick Dry 60 secconds. Nummer??
Zwarte lijnen (van het jasje); Essence (I love Berlin LE) matte tip painter
Het jasje (de vulling); Essence Nail art Stampy Polish in 002 Stamp me! black
De dots (knoopjes); Essence LE (I love Berlin) matte tip painter
Het strikje; Hema Miss Helen One Coat Nailpolish Longlasting Nummer?

Wat vinden jullie van deze nailart en gaan jullie hem zelf ook maken?

Love, 
Mariska
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten