vrijdag 24 juni 2011

Nailart roosjes

Zoals beloofd, een nail art met roosjes! Niet moeilijk om te maken, alleen een beetje inzet en creativiteit.












Lees verder voor de uitleg!


Benodigheden;
  • Een saté-prikker of nailartpen.
  • Een droge ondergrond, hier gebruik ik Just Married van Catrice.
  • Rode en witte nagellak.
  • Eventueel een dot pen voor de stipjes.
Ik heb een plaatje op internet gevonden die het waarschijnlijk véél beter uitlegd dan ik :S


Deze tutorial is van Fanilla


Bij stap 1 staat dat je bruine of zwarte nagellak móét gebruiken, maar je kunt nauurlijk ook je nagels in een lichtere kleur lakken. Voor een zomers effect, zoals je gezien hebt in mijn vorige post; #1 Inspire You! kun je ook een mint kleur gebruiken. Zoals die van Essence You Rock Collectie;

 
Dit plaatje komt van Beautypolish.

Of de Miss Minty van Gosh die ik jullie in de volgende post laat zien als NOTD. Dan krijg je een leuk zomers effect (zoals ik al zei ;) Toen ik deze nail art op mijn nagels had kreeg ik veel complimentjes; 
''Woww, hoe doe je dat?''
''Erg creatief hoor!'''
''Lijp man!!''
Zelfs bij de tandarts keken ze naar mijn nagels! Zo zie je maar, je nagels kun je het beste goed verzorgen. Met of zonder nagellak op je nagels!

Wat vind je in deze nailart?

Love,
Mariska

Geen opmerkingen:

Een reactie posten